Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7274
Назва: | Features of the implementation of inclusive education: The role of the teacher |
Автори: | Klochko, Oksana Pohoda, Olena Rybalko, Petro Kravchenko, Anatoly Tytovych, Andrii Kondratenko, Viktoriia |
Ключові слова: | inclusion children with special educational needs inclusive educational environment socialization of children benefits of an inclusive classroom for child development |
Дата публікації: | 24-лют-2025 |
Бібліографічний опис: | Klochko O. Features of the implementation of inclusive education: The role of the teacher / O. Klochko, O. Pohoda, P. Rybalko, A. Kravchenko, A. Tytovych, V. Kondratenko. Revista Eduweb. 2022. № 16(4). P. 131-140. |
Короткий огляд (реферат): | The article analyzes the peculiarities of the professional activity of a teacher in the conditions of an inclusive educational space, in particular, the special training of a teacher as an integral component of this process. Emphasis is placed on the cooperation of teachers in an inclusive educational institution for the socialization of a child with special needs and her preparation for independent life. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7274 |
ISSN: | 1856-7576 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11-131-140.pdf | 210,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.