Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7274
Назва: Features of the implementation of inclusive education: The role of the teacher
Автори: Klochko, Oksana
Pohoda, Olena
Rybalko, Petro
Kravchenko, Anatoly
Tytovych, Andrii
Kondratenko, Viktoriia
Ключові слова: inclusion
children with special educational needs
inclusive educational environment
socialization of children
benefits of an inclusive classroom for child development
Дата публікації: 24-лют-2025
Бібліографічний опис: Klochko O. Features of the implementation of inclusive education: The role of the teacher / O. Klochko, O. Pohoda, P. Rybalko, A. Kravchenko, A. Tytovych, V. Kondratenko. Revista Eduweb. 2022. № 16(4). P. 131-140.
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the peculiarities of the professional activity of a teacher in the conditions of an inclusive educational space, in particular, the special training of a teacher as an integral component of this process. Emphasis is placed on the cooperation of teachers in an inclusive educational institution for the socialization of a child with special needs and her preparation for independent life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7274
ISSN: 1856-7576
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11-131-140.pdf210,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.