Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKlochko, Oksana-
dc.contributor.authorPohoda, Olena-
dc.contributor.authorRybalko, Petro-
dc.contributor.authorKravchenko, Anatoly-
dc.contributor.authorTytovych, Andrii-
dc.contributor.authorKondratenko, Viktoriia-
dc.date.accessioned2025-02-24T09:15:38Z-
dc.date.available2025-02-24T09:15:38Z-
dc.date.issued2025-02-24-
dc.identifier.citationKlochko O. Features of the implementation of inclusive education: The role of the teacher / O. Klochko, O. Pohoda, P. Rybalko, A. Kravchenko, A. Tytovych, V. Kondratenko. Revista Eduweb. 2022. № 16(4). P. 131-140.uk_UA
dc.identifier.issn1856-7576-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7274-
dc.description.abstractThe article analyzes the peculiarities of the professional activity of a teacher in the conditions of an inclusive educational space, in particular, the special training of a teacher as an integral component of this process. Emphasis is placed on the cooperation of teachers in an inclusive educational institution for the socialization of a child with special needs and her preparation for independent life.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UA
dc.subjectinclusive educational environmentuk_UA
dc.subjectsocialization of childrenuk_UA
dc.subjectbenefits of an inclusive classroom for child developmentuk_UA
dc.titleFeatures of the implementation of inclusive education: The role of the teacheruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11-131-140.pdf210,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.