Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7260
Назва: Програма лояльності споживачів готелю
Автори: Алєксанова, А. О.
Ключові слова: готель
маркетинг
споживач
програма лояльності
репутація
бонуси
дисконт
комунікації
готельна мережа
Дата публікації: 1-сер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Алєксанова А. О. Програма лояльності споживачів готелю : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с.
Серія/номер: 241 «Готельно-ресторанна справа»;2024;
Короткий огляд (реферат): Визначено, що програма лояльності є стратегічним інструментом маркетингових комунікацій, спрямованим на залучення, утримання та стимулювання клієнтів компанії. Встановлено особливості програм лояльності споживачів готелю та особливості роботи з онлайн репутацією готелів. Охарактеризовано діяльність та програму лояльності споживачів готельної мережі «Optima Hotels & Resorts». Проаналізовано програми лояльності готелів на українському ринку. Розроблено пропозиції з удосконалення програми лояльності споживачів мережі «Optima Hotels & Resorts»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7260
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aleksanova A.O..pdf19,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.