Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7260
Title: Програма лояльності споживачів готелю
Authors: Алєксанова, А. О.
Keywords: готель
маркетинг
споживач
програма лояльності
репутація
бонуси
дисконт
комунікації
готельна мережа
Issue Date: 1-Aug-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Алєксанова А. О. Програма лояльності споживачів готелю : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с.
Series/Report no.: 241 «Готельно-ресторанна справа»;2024;
Abstract: Визначено, що програма лояльності є стратегічним інструментом маркетингових комунікацій, спрямованим на залучення, утримання та стимулювання клієнтів компанії. Встановлено особливості програм лояльності споживачів готелю та особливості роботи з онлайн репутацією готелів. Охарактеризовано діяльність та програму лояльності споживачів готельної мережі «Optima Hotels & Resorts». Проаналізовано програми лояльності готелів на українському ринку. Розроблено пропозиції з удосконалення програми лояльності споживачів мережі «Optima Hotels & Resorts»
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7260
Appears in Collections:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aleksanova A.O..pdf19,77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.