Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлєксанова, А. О.-
dc.date.accessioned2024-08-01T13:25:30Z-
dc.date.available2024-08-01T13:25:30Z-
dc.date.issued2024-08-01-
dc.identifier.citationАлєксанова А. О. Програма лояльності споживачів готелю : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7260-
dc.description.abstractВизначено, що програма лояльності є стратегічним інструментом маркетингових комунікацій, спрямованим на залучення, утримання та стимулювання клієнтів компанії. Встановлено особливості програм лояльності споживачів готелю та особливості роботи з онлайн репутацією готелів. Охарактеризовано діяльність та програму лояльності споживачів готельної мережі «Optima Hotels & Resorts». Проаналізовано програми лояльності готелів на українському ринку. Розроблено пропозиції з удосконалення програми лояльності споживачів мережі «Optima Hotels & Resorts»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseries241 «Готельно-ресторанна справа»;2024;-
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectбонусиuk_UA
dc.subjectдисконтuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectготельна мережаuk_UA
dc.titleПрограма лояльності споживачів готелюuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aleksanova A.O..pdf19,77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.