Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7259
Назва: Особливості формування корпоративної культури підприємства гостинності в сучасних умовах
Автори: Бичевнік, К. О.
Ключові слова: корпоративна культура
керівник
персонал
стиль управління
місія
корпоративні цінності
традиції
стандарти взаємодії з клієнтом
Дата публікації: 2-сер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Бичевнік К. О. Особливості формування корпоративної культури підприємства гостинності в сучасних умовах : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 78 с.
Серія/номер: 241 «Готельно-ресторанна справа»;2024;
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність, елементи та функції корпоративної культури підприємства гостинності. Розглянуто типи і моделі корпоративної культури. Визначено місце корпоративної культури в системі управління підприємством гостинності та методи її оцінки. Надана загальна характеристика підприємству. Розглянуто організаційну структуру та кадровий склад підприємства гостинності. Проведено оцінку корпоративної культури в діяльності підприємства гостинності. Досліджено вплив корпоративної культури на якість обслуговування. Обґрунтувано організаційні заходи щодо вдосконалення корпоративної культури підприємства гостинності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7259
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bichevnik K.O..pdf26,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.