Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6823
Title: Роль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємства
Other Titles: The role of social media in creating and managing the brand image of a small business
Authors: Шматок, М. В.
Keywords: соціальні мережі
управління брендом
малий бізнес
маркетинг в соціальних мережах
брендінг
інструменти маркетингу
стратегії просування
ефективність маркетингової компанії
Issue Date: 7-Oct-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Шматок М. В. Роль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №1(85). С. 91-97.
Abstract: В сучасному підприємницькому середовищі малі підприємства стикаються з унікальними викликами та обмеженнями, серед яких особливе місце займають обмежені ресурси. Одним із ключових аспектів успішного функціонування та розвитку малих підприємств є вміння ефективно управляти брендом. Саме у цьому контексті виникає необхідність ретельного вивчення та розуміння ролі соціальних мереж у процесі управління брендом малих підприємств. Однією з важливих задач, яку ставлять перед собою малі підприємства, є зростання пізнаваності їхніх брендів серед цільової аудиторії. В умовах обмежених ресурсів необхідно вдосконалювати стратегії просування, зосереджуючись на ефективних методах та інструментах. Серед таких інструментів особливе місце займають соціальні мережі, що стають не лише платформою для спілкування, але й потужним інструментом у формуванні позитивного іміджу та взаємодії з клієнтами.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6823
ISSN: 2706-9079
Appears in Collections:2024/1(85)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf416,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.