Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6823
Назва: Роль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємства
Інші назви: The role of social media in creating and managing the brand image of a small business
Автори: Шматок, М. В.
Ключові слова: соціальні мережі
управління брендом
малий бізнес
маркетинг в соціальних мережах
брендінг
інструменти маркетингу
стратегії просування
ефективність маркетингової компанії
Дата публікації: 7-жов-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Шматок М. В. Роль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №1(85). С. 91-97.
Короткий огляд (реферат): В сучасному підприємницькому середовищі малі підприємства стикаються з унікальними викликами та обмеженнями, серед яких особливе місце займають обмежені ресурси. Одним із ключових аспектів успішного функціонування та розвитку малих підприємств є вміння ефективно управляти брендом. Саме у цьому контексті виникає необхідність ретельного вивчення та розуміння ролі соціальних мереж у процесі управління брендом малих підприємств. Однією з важливих задач, яку ставлять перед собою малі підприємства, є зростання пізнаваності їхніх брендів серед цільової аудиторії. В умовах обмежених ресурсів необхідно вдосконалювати стратегії просування, зосереджуючись на ефективних методах та інструментах. Серед таких інструментів особливе місце займають соціальні мережі, що стають не лише платформою для спілкування, але й потужним інструментом у формуванні позитивного іміджу та взаємодії з клієнтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6823
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2024/1(85)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf416,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.