Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШматок, М. В.-
dc.date.accessioned2024-10-07T10:52:48Z-
dc.date.available2024-10-07T10:52:48Z-
dc.date.issued2024-10-07-
dc.identifier.citationШматок М. В. Роль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №1(85). С. 91-97.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6823-
dc.description.abstractВ сучасному підприємницькому середовищі малі підприємства стикаються з унікальними викликами та обмеженнями, серед яких особливе місце займають обмежені ресурси. Одним із ключових аспектів успішного функціонування та розвитку малих підприємств є вміння ефективно управляти брендом. Саме у цьому контексті виникає необхідність ретельного вивчення та розуміння ролі соціальних мереж у процесі управління брендом малих підприємств. Однією з важливих задач, яку ставлять перед собою малі підприємства, є зростання пізнаваності їхніх брендів серед цільової аудиторії. В умовах обмежених ресурсів необхідно вдосконалювати стратегії просування, зосереджуючись на ефективних методах та інструментах. Серед таких інструментів особливе місце займають соціальні мережі, що стають не лише платформою для спілкування, але й потужним інструментом у формуванні позитивного іміджу та взаємодії з клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectуправління брендомuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетинг в соціальних мережахuk_UA
dc.subjectбрендінгuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectстратегії просуванняuk_UA
dc.subjectефективність маркетингової компаніїuk_UA
dc.titleРоль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe role of social media in creating and managing the brand image of a small businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024/1(85)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf416,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.