Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6376
Title: Рекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікації
Authors: Валенко, В. Р.
Keywords: рекламна агенція
SMM-агенція
рекламна комунікація
маркетинг
інформаційна акція
Issue Date: 12-Feb-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Валенко В. Р. Рекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікації: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 43 с.
Series/Report no.: 061 «Журналістика»;2023
Abstract: Мета роботи: комплексний аналіз особливостей створення і функціонування рекламних агенцій в Україні, а також прогнозування подальших перспектив розвитку цих агенцій. Одержані результати та їх новизна: новизна полягає в унікальності прикладного вивчення вже наявних методів створення рекламних агенцій та використання цього досвіду у подальшому розвитку маркетингового середовища і конкретної агенції. Визначено важливість та перспективність SMM-агенцій для просування малого бізнесу через соціальні мережі в сучасних умовах. Практичне значення: результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради стосовно заснування рекламних агенцій в сучасних умовах. Розроблено концепцію та матеріали з презентації нового SMM-агентства.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6376
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Valenko_061_Bak.docx.pdf1,39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.