Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаленко, В. Р.-
dc.date.accessioned2024-02-12T12:40:04Z-
dc.date.available2024-02-12T12:40:04Z-
dc.date.issued2024-02-12-
dc.identifier.citationВаленко В. Р. Рекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікації: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 43 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6376-
dc.description.abstractМета роботи: комплексний аналіз особливостей створення і функціонування рекламних агенцій в Україні, а також прогнозування подальших перспектив розвитку цих агенцій. Одержані результати та їх новизна: новизна полягає в унікальності прикладного вивчення вже наявних методів створення рекламних агенцій та використання цього досвіду у подальшому розвитку маркетингового середовища і конкретної агенції. Визначено важливість та перспективність SMM-агенцій для просування малого бізнесу через соціальні мережі в сучасних умовах. Практичне значення: результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради стосовно заснування рекламних агенцій в сучасних умовах. Розроблено концепцію та матеріали з презентації нового SMM-агентства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseries061 «Журналістика»;2023-
dc.subjectрекламна агенціяuk_UA
dc.subjectSMM-агенціяuk_UA
dc.subjectрекламна комунікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінформаційна акціяuk_UA
dc.titleРекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Valenko_061_Bak.docx.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.