Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6182
Назва: Особливості формування ресурсного потенціалу ресторанного бізнесу в туризмі
Автори: Шарко, Маргарита В.
Небаба, Наталія О.
Кучер, Маргарита М.
Вишнікіна, Олена В.
Ключові слова: ресторанний бізнес
туризм
ресурсний потенціал
організація
розвиток
Дата публікації: 7-гру-2023
Видавництво: Національна академія управління
Бібліографічний опис: Шарко Маргарита В., Небаба Наталія О., Кучер Маргарита М., Вишнікіна Олена В. Особливості формування ресурсного потенціалу ресторанного бізнесу в туризмі. Актуальні проблеми економіки, №5 (239), 2021. С. 25-36.
Серія/номер: Актуальні проблеми економіки;№5 (239), 2021
Короткий огляд (реферат): Ресторанний бізнес в туризмі є однією з перспективних галузей економіки, яка швидко розвивається. В статті проведено порівнянній аналіз труднощів і перешкод введення ресторанного бізнесу в практику зовнішнього і регіонального туризму. Зазначено, що практичні інструменти розвитку ресурсного потенціалу сфери послуг та механізми їх управління вимагають постійного удосконалення в зв'язку зі стрімкими темпами розвитку нових технологій і загостренням конкуренції на внутрішньому і зовнішньому ринках. Проаналізовано досвід використання ресторанного бізнесу в Україні та в країнах з розвиненою економікою. Визначено необхідність врахування як кількісних факторів, таких як наявність конкуруючих підприємств ресторанного бізнесу в даній локації, їх розташування, позиціонування, так і якісних, таких як диференціація послуг, стандарти і технології обслуговування. Складено функціональну схему формування ресурсного потенціалу, особливістю якої є організація взаємодії трудових, компетентнісних, інформаційних, маркетингових та технологічних складових. Запропоновано ряд заходів модернізації ресурсного потенціалу, стратегічні напрямки їх використання шляхом визначення цільових установок, технологічної організації та управління сервісом, технічним розвитком виробництва, нарощуванням конкурентних сил, сучасних форм обслуговування, моніторингу задоволення споживачів. Виявлено, що з найменшими втратами переживають кризи тільки готельно-ресторанні заклади, які мають ефективний менеджмент, насамперед з ефективною системою управління персоналом. Наведено відомості про навчання персоналу в університетах Європи. Визначено перспективи розвитку ресурсного потенціалу ресторанного бізнесу в туризмі з акцентом на використання ІТ технологій для підвищення ефективності формування ресурсного потенціалу, що надає можливість поліпшити економічний стан підприємств ресторанного бізнесу та визначити пріоритетні напрямки їх розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6182
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APE_2021_05.pdf229,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.