Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6182
Title: Особливості формування ресурсного потенціалу ресторанного бізнесу в туризмі
Authors: Шарко, Маргарита В.
Небаба, Наталія О.
Кучер, Маргарита М.
Вишнікіна, Олена В.
Keywords: ресторанний бізнес
туризм
ресурсний потенціал
організація
розвиток
Issue Date: 7-Dec-2023
Publisher: Національна академія управління
Citation: Шарко Маргарита В., Небаба Наталія О., Кучер Маргарита М., Вишнікіна Олена В. Особливості формування ресурсного потенціалу ресторанного бізнесу в туризмі. Актуальні проблеми економіки, №5 (239), 2021. С. 25-36.
Series/Report no.: Актуальні проблеми економіки;№5 (239), 2021
Abstract: Ресторанний бізнес в туризмі є однією з перспективних галузей економіки, яка швидко розвивається. В статті проведено порівнянній аналіз труднощів і перешкод введення ресторанного бізнесу в практику зовнішнього і регіонального туризму. Зазначено, що практичні інструменти розвитку ресурсного потенціалу сфери послуг та механізми їх управління вимагають постійного удосконалення в зв'язку зі стрімкими темпами розвитку нових технологій і загостренням конкуренції на внутрішньому і зовнішньому ринках. Проаналізовано досвід використання ресторанного бізнесу в Україні та в країнах з розвиненою економікою. Визначено необхідність врахування як кількісних факторів, таких як наявність конкуруючих підприємств ресторанного бізнесу в даній локації, їх розташування, позиціонування, так і якісних, таких як диференціація послуг, стандарти і технології обслуговування. Складено функціональну схему формування ресурсного потенціалу, особливістю якої є організація взаємодії трудових, компетентнісних, інформаційних, маркетингових та технологічних складових. Запропоновано ряд заходів модернізації ресурсного потенціалу, стратегічні напрямки їх використання шляхом визначення цільових установок, технологічної організації та управління сервісом, технічним розвитком виробництва, нарощуванням конкурентних сил, сучасних форм обслуговування, моніторингу задоволення споживачів. Виявлено, що з найменшими втратами переживають кризи тільки готельно-ресторанні заклади, які мають ефективний менеджмент, насамперед з ефективною системою управління персоналом. Наведено відомості про навчання персоналу в університетах Європи. Визначено перспективи розвитку ресурсного потенціалу ресторанного бізнесу в туризмі з акцентом на використання ІТ технологій для підвищення ефективності формування ресурсного потенціалу, що надає можливість поліпшити економічний стан підприємств ресторанного бізнесу та визначити пріоритетні напрямки їх розвитку.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6182
ISSN: 1993-6788
Appears in Collections:Кафедра міжнародних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APE_2021_05.pdf229,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.