Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6075
Title: Маркетинговий підхід до управління закладом вищої освіти
Authors: Стеблюк, Н.Ф.
Keywords: заклад вищої освіти
маркетингове управління
освітня послуга
потреба
споживач
Issue Date: 14-Nov-2023
Citation: Стеблюк Н.Ф. Маркетинговий підхід до управління закладом вищої освіти. Іntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl “Іntеrnаukа”, №6, 2020
Series/Report no.: Іntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl “Іntеrnаukа”;№6, 2020
Abstract: Досліджено особливості маркетингового управління закладом вищої освіти, що дозволяє змінити вектор управління на забезпечення високих стандартів вищої освіти як складову загальної цілі задоволення потреби споживачів у освітніх послугах. Доведено доцільність впровадження маркетингового підходу до управління вищими навчальними закладами за умов дотримання принципу орієнтації на запити і потреби споживачів, вимоги замовників, врівноваження незбалансованості між ринком освіти і ринком праці. Запропоновано п’ять етапів процесу маркетингового управління, які пояснюють системну взаємодію закладу зі споживачами, що сприяє збільшенню ступеня задоволення потреб усіх зацікавлених сторін, розвитку ефективних та взаємовигідних партнерських відносин зі споживачами.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6075
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІН_06_2020.pdf681,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.