Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6075
Назва: Маркетинговий підхід до управління закладом вищої освіти
Автори: Стеблюк, Н.Ф.
Ключові слова: заклад вищої освіти
маркетингове управління
освітня послуга
потреба
споживач
Дата публікації: 14-лис-2023
Бібліографічний опис: Стеблюк Н.Ф. Маркетинговий підхід до управління закладом вищої освіти. Іntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl “Іntеrnаukа”, №6, 2020
Серія/номер: Іntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl “Іntеrnаukа”;№6, 2020
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості маркетингового управління закладом вищої освіти, що дозволяє змінити вектор управління на забезпечення високих стандартів вищої освіти як складову загальної цілі задоволення потреби споживачів у освітніх послугах. Доведено доцільність впровадження маркетингового підходу до управління вищими навчальними закладами за умов дотримання принципу орієнтації на запити і потреби споживачів, вимоги замовників, врівноваження незбалансованості між ринком освіти і ринком праці. Запропоновано п’ять етапів процесу маркетингового управління, які пояснюють системну взаємодію закладу зі споживачами, що сприяє збільшенню ступеня задоволення потреб усіх зацікавлених сторін, розвитку ефективних та взаємовигідних партнерських відносин зі споживачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6075
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІН_06_2020.pdf681,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.