Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеблюк, Н.Ф.-
dc.date.accessioned2023-11-14T11:23:53Z-
dc.date.available2023-11-14T11:23:53Z-
dc.date.issued2023-11-14-
dc.identifier.citationСтеблюк Н.Ф. Маркетинговий підхід до управління закладом вищої освіти. Іntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl “Іntеrnаukа”, №6, 2020uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6075-
dc.description.abstractДосліджено особливості маркетингового управління закладом вищої освіти, що дозволяє змінити вектор управління на забезпечення високих стандартів вищої освіти як складову загальної цілі задоволення потреби споживачів у освітніх послугах. Доведено доцільність впровадження маркетингового підходу до управління вищими навчальними закладами за умов дотримання принципу орієнтації на запити і потреби споживачів, вимоги замовників, врівноваження незбалансованості між ринком освіти і ринком праці. Запропоновано п’ять етапів процесу маркетингового управління, які пояснюють системну взаємодію закладу зі споживачами, що сприяє збільшенню ступеня задоволення потреб усіх зацікавлених сторін, розвитку ефективних та взаємовигідних партнерських відносин зі споживачами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl “Іntеrnаukа”;№6, 2020-
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectосвітня послугаuk_UA
dc.subjectпотребаuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід до управління закладом вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІН_06_2020.pdf681,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.