Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6032
Title: Культура сервісу: дефініція поняття, основні структурні складові сервісу та аналіз його ролі в індустрії гостинності
Authors: Камушков, О.С.
Ткач, В.О.
Язіна, В.А.
Жилко, О.В.
Keywords: готель
технічна якість
критерії оцінки
методи управління
персонал
проблеми
загальне управління якістю
методи оцінки якості обслуговування
Issue Date: 6-Nov-2023
Publisher: Державний біотехнологічний університет
Citation: Камушков О.С. Ткач В.О., Язіна В.А., Жилко О.В. Культура сервісу: дефініція поняття, основні структурні складові сервісу та аналіз його ролі в індустрії гостинності. Актуальні проблеми інноваційної економіки, №2, 2021. С. 38-43.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№2, 2021
Abstract: У даній статті розглядаються основні поняття, види якості, методи управління якістю, показники та критерії оцінки рівня якості, а також надано рекомендації щодо вдосконалення якості обслуговування. Сервісна діяльність – це область людських взаємин, де формується і вдосконалюється реабілітаційно-альтруїстичний стиль в задоволенні наших потреб. Управління якістю реалізується за допомогою застосування певного набору прийомів і засобів, які можна класифікувати за чотирма сферами: управління якістю, процесом, персоналом та ресурсами. Доведено важливість сервісу в індустрії гостинності та перспективного напряму розвитку українсь-кого туризму. Визначимо методи та принципи підвищення сервісу обслуговування.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6032
Appears in Collections:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Язіна В.А., Ткач В.О., Камушков О.С., Жилко О.В..pdf224,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.