Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКамушков, О.С.-
dc.contributor.authorТкач, В.О.-
dc.contributor.authorЯзіна, В.А.-
dc.contributor.authorЖилко, О.В.-
dc.date.accessioned2023-11-06T12:13:23Z-
dc.date.available2023-11-06T12:13:23Z-
dc.date.issued2023-11-06-
dc.identifier.citationКамушков О.С. Ткач В.О., Язіна В.А., Жилко О.В. Культура сервісу: дефініція поняття, основні структурні складові сервісу та аналіз його ролі в індустрії гостинності. Актуальні проблеми інноваційної економіки, №2, 2021. С. 38-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6032-
dc.description.abstractУ даній статті розглядаються основні поняття, види якості, методи управління якістю, показники та критерії оцінки рівня якості, а також надано рекомендації щодо вдосконалення якості обслуговування. Сервісна діяльність – це область людських взаємин, де формується і вдосконалюється реабілітаційно-альтруїстичний стиль в задоволенні наших потреб. Управління якістю реалізується за допомогою застосування певного набору прийомів і засобів, які можна класифікувати за чотирма сферами: управління якістю, процесом, персоналом та ресурсами. Доведено важливість сервісу в індустрії гостинності та перспективного напряму розвитку українсь-кого туризму. Визначимо методи та принципи підвищення сервісу обслуговування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний біотехнологічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№2, 2021-
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectтехнічна якістьuk_UA
dc.subjectкритерії оцінкиuk_UA
dc.subjectметоди управлінняuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectпроблемиuk_UA
dc.subjectзагальне управління якістюuk_UA
dc.subjectметоди оцінки якості обслуговуванняuk_UA
dc.titleКультура сервісу: дефініція поняття, основні структурні складові сервісу та аналіз його ролі в індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Язіна В.А., Ткач В.О., Камушков О.С., Жилко О.В..pdf224,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.