Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6032
Назва: Культура сервісу: дефініція поняття, основні структурні складові сервісу та аналіз його ролі в індустрії гостинності
Автори: Камушков, О.С.
Ткач, В.О.
Язіна, В.А.
Жилко, О.В.
Ключові слова: готель
технічна якість
критерії оцінки
методи управління
персонал
проблеми
загальне управління якістю
методи оцінки якості обслуговування
Дата публікації: 6-лис-2023
Видавництво: Державний біотехнологічний університет
Бібліографічний опис: Камушков О.С. Ткач В.О., Язіна В.А., Жилко О.В. Культура сервісу: дефініція поняття, основні структурні складові сервісу та аналіз його ролі в індустрії гостинності. Актуальні проблеми інноваційної економіки, №2, 2021. С. 38-43.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№2, 2021
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються основні поняття, види якості, методи управління якістю, показники та критерії оцінки рівня якості, а також надано рекомендації щодо вдосконалення якості обслуговування. Сервісна діяльність – це область людських взаємин, де формується і вдосконалюється реабілітаційно-альтруїстичний стиль в задоволенні наших потреб. Управління якістю реалізується за допомогою застосування певного набору прийомів і засобів, які можна класифікувати за чотирма сферами: управління якістю, процесом, персоналом та ресурсами. Доведено важливість сервісу в індустрії гостинності та перспективного напряму розвитку українсь-кого туризму. Визначимо методи та принципи підвищення сервісу обслуговування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6032
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Язіна В.А., Ткач В.О., Камушков О.С., Жилко О.В..pdf224,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.