Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6021
Назва: Сучасні аспекти управління якістю продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства
Автори: Язіна, В.А.
Кучер, М.М.
Сабіров, О.В.
Ключові слова: підприємства готельно-ресторанного господарства
продукція
послуги
управління
якість
Дата публікації: 3-лис-2023
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Язіна, В., Кучер, М., Сабіров, О. (2021). Сучасні аспекти управління якістю продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства. Економіка та суспільство, Випуск 34, 2021.
Серія/номер: Економіка та суспільство;Випуск 34, 2021
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена засадам успішного функціонування та розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства за умов успішного управління якістю продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства. Проаналізовано, що якість продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства це головний критерій успіху ведення бізнесу. Аргументовано, що управління якістю продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства – один із основних інструментів менеджменту та маркетингу та потребує ґрунтовного дослідження. Висвітлено сучасний стан якості продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства. Наведено характеристику особливостей сучасних систем управління якістю продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства. Розглянуто актуальність створення та розробки актуальних напрямів управління якістю продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства на вітчизняному рівні та обґрунтовано необхідність їх застосування на практиці як багатоелементної системи, що має позитивний вплив на функціонування готельно-ресторанного господарства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6021
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Язіна В.А., Кучер М.М., Сабіров О.В..pdf269,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.