Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5936
Назва: | Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці |
Автори: | Сохацький, А.В. Романенко, Є.М. Іванисенко, І.С. |
Ключові слова: | математична модель транспортного потоку ударні хвилі транспортні пробки час до зіткнення місця концентрації критичних ситуацій ланцюгові критичні ситуації показники безпеки дорожнього руху |
Дата публікації: | 18-жов-2023 |
Видавництво: | Видавничий дім "Інтернаука" |
Бібліографічний опис: | Сохацький А.В., Романенко Є.М., Іванисенко І.С. Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці. International Scientific Journal “Internauka”. |
Серія/номер: | International Scientific Journal “Internauka”; |
Короткий огляд (реферат): | Проведено дослідження впливу макроскопічних неоднорідностей на розподіл критичних ситуацій в транспортному потоці за допомогою чисельного експерименту. Розроблено графічний метод аналізу місць концентрації критичних ситуацій в транспортному потоці. Визначено, що швидкість поширення ланцюгових критичних ситуацій може в три рази перевищувати швидкість поширення ударної хвилі в транспортному потоці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5936 |
ISSN: | 2520-2065 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра транспортних технологій міжнародної логістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
150761775990.pdf | 903,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.