Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5936
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСохацький, А.В.-
dc.contributor.authorРоманенко, Є.М.-
dc.contributor.authorІванисенко, І.С.-
dc.date.accessioned2023-10-18T11:22:09Z-
dc.date.available2023-10-18T11:22:09Z-
dc.date.issued2023-10-18-
dc.identifier.citationСохацький А.В., Романенко Є.М., Іванисенко І.С. Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці. International Scientific Journal “Internauka”.uk_UA
dc.identifier.issn2520-2065-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5936-
dc.description.abstractПроведено дослідження впливу макроскопічних неоднорідностей на розподіл критичних ситуацій в транспортному потоці за допомогою чисельного експерименту. Розроблено графічний метод аналізу місць концентрації критичних ситуацій в транспортному потоці. Визначено, що швидкість поширення ланцюгових критичних ситуацій може в три рази перевищувати швидкість поширення ударної хвилі в транспортному потоці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Інтернаука"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesInternational Scientific Journal “Internauka”;-
dc.subjectматематична модель транспортного потокуuk_UA
dc.subjectударні хвиліuk_UA
dc.subjectтранспортні пробкиuk_UA
dc.subjectчас до зіткненняuk_UA
dc.subjectмісця концентрації критичних ситуаційuk_UA
dc.subjectланцюгові критичні ситуаціїuk_UA
dc.subjectпоказники безпеки дорожнього рухуuk_UA
dc.titleМоделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра транспортних технологій міжнародної логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
150761775990.pdf903,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.