Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5936
Назва: Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці
Автори: Сохацький, А.В.
Романенко, Є.М.
Іванисенко, І.С.
Ключові слова: математична модель транспортного потоку
ударні хвилі
транспортні пробки
час до зіткнення
місця концентрації критичних ситуацій
ланцюгові критичні ситуації
показники безпеки дорожнього руху
Дата публікації: 18-жов-2023
Видавництво: Видавничий дім "Інтернаука"
Бібліографічний опис: Сохацький А.В., Романенко Є.М., Іванисенко І.С. Моделювання ланцюгових критичних ситуацій в щільному транспортному потоці. International Scientific Journal “Internauka”.
Серія/номер: International Scientific Journal “Internauka”;
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження впливу макроскопічних неоднорідностей на розподіл критичних ситуацій в транспортному потоці за допомогою чисельного експерименту. Розроблено графічний метод аналізу місць концентрації критичних ситуацій в транспортному потоці. Визначено, що швидкість поширення ланцюгових критичних ситуацій може в три рази перевищувати швидкість поширення ударної хвилі в транспортному потоці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5936
ISSN: 2520-2065
Розташовується у зібраннях:Кафедра транспортних технологій міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150761775990.pdf903,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.