Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/5884| Title: | Вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці | 
| Authors: | Шевченко, Н. Сурякова, М. | 
| Keywords: | interpretation interpretive activity interpretation task primary school age | 
| Issue Date: | 10-Oct-2023 | 
| Publisher: | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". | 
| Citation: | Шевченко Н., Сурякова М. Вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці. Психолінгвістика в сучасному світі. 2021. №16. С. 326-331. | 
| Abstract: | У рефераті наведено результати емпіричного дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку. Автори припускають, що пізнавальна діяльність людини пов'язана не лише з проблемою розуміння, але й необхідністю інтерпретувати зрозуміле, а також виробляти власне ставлення до нього. Було показано, що дитина молодшого шкільного віку демонструє здатність усвідомлено розуміти будь-яке явище та інтерпретувати те, що він розуміє. Автори довели можливість вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці за допомогою інтерпретаційних завдань. У ході дослідження було встановлено, що успішність окремих інтерпретаційних процесів визначає якість інтерпретаційної діяльності в цілому. Результати дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку показали, що найбільші труднощі пов'язані із встановленням підтексту, смислового протиріччя, смислового зв'язку контекстів, поясненням причин та обґрунтуванням думки. | 
| URI: | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5884 | 
| ISSN: | 2706-7904 | 
| Appears in Collections: | Кафедра психології | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Шевченко_Сурякова_матеріали 2021.pdf | 585,01 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

