Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5884
Назва: Вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці
Автори: Шевченко, Н.
Сурякова, М.
Ключові слова: interpretation
interpretive activity
interpretation task
primary school age
Дата публікації: 10-жов-2023
Видавництво: ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди".
Бібліографічний опис: Шевченко Н., Сурякова М. Вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці. Психолінгвістика в сучасному світі. 2021. №16. С. 326-331.
Короткий огляд (реферат): У рефераті наведено результати емпіричного дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку. Автори припускають, що пізнавальна діяльність людини пов'язана не лише з проблемою розуміння, але й необхідністю інтерпретувати зрозуміле, а також виробляти власне ставлення до нього. Було показано, що дитина молодшого шкільного віку демонструє здатність усвідомлено розуміти будь-яке явище та інтерпретувати те, що він розуміє. Автори довели можливість вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці за допомогою інтерпретаційних завдань. У ході дослідження було встановлено, що успішність окремих інтерпретаційних процесів визначає якість інтерпретаційної діяльності в цілому. Результати дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку показали, що найбільші труднощі пов'язані із встановленням підтексту, смислового протиріччя, смислового зв'язку контекстів, поясненням причин та обґрунтуванням думки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5884
ISSN: 2706-7904
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко_Сурякова_матеріали 2021.pdf585,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.