Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5884
Назва: | Вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці |
Автори: | Шевченко, Н. Сурякова, М. |
Ключові слова: | interpretation interpretive activity interpretation task primary school age |
Дата публікації: | 10-жов-2023 |
Видавництво: | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". |
Бібліографічний опис: | Шевченко Н., Сурякова М. Вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці. Психолінгвістика в сучасному світі. 2021. №16. С. 326-331. |
Короткий огляд (реферат): | У рефераті наведено результати емпіричного дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку. Автори припускають, що пізнавальна діяльність людини пов'язана не лише з проблемою розуміння, але й необхідністю інтерпретувати зрозуміле, а також виробляти власне ставлення до нього. Було показано, що дитина молодшого шкільного віку демонструє здатність усвідомлено розуміти будь-яке явище та інтерпретувати те, що він розуміє. Автори довели можливість вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці за допомогою інтерпретаційних завдань. У ході дослідження було встановлено, що успішність окремих інтерпретаційних процесів визначає якість інтерпретаційної діяльності в цілому. Результати дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку показали, що найбільші труднощі пов'язані із встановленням підтексту, смислового протиріччя, смислового зв'язку контекстів, поясненням причин та обґрунтуванням думки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5884 |
ISSN: | 2706-7904 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шевченко_Сурякова_матеріали 2021.pdf | 585,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.