Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Н.-
dc.contributor.authorСурякова, М.-
dc.date.accessioned2023-10-10T08:24:44Z-
dc.date.available2023-10-10T08:24:44Z-
dc.date.issued2023-10-10-
dc.identifier.citationШевченко, Н., & Сурякова, М. (2021). вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці. Психолінгвістика в сучасному світі, 16, 326-331.uk_UA
dc.identifier.issn2706-7904-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5884-
dc.description.abstractУ рефераті наведено результати емпіричного дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку. Автори припускають, що пізнавальна діяльність людини пов'язана не лише з проблемою розуміння, але й необхідністю інтерпретувати зрозуміле, а також виробляти власне ставлення до нього. Було показано, що дитина молодшого шкільного віку демонструє здатність усвідомлено розуміти будь-яке явище та інтерпретувати те, що він розуміє. Автори довели можливість вивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віці за допомогою інтерпретаційних завдань. У ході дослідження було встановлено, що успішність окремих інтерпретаційних процесів визначає якість інтерпретаційної діяльності в цілому. Результати дослідження інтерпретаційної діяльності дітей молодшого шкільного віку показали, що найбільші труднощі пов'язані із встановленням підтексту, смислового протиріччя, смислового зв'язку контекстів, поясненням причин та обґрунтуванням думки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди".uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихолінгвістика в сучасному світі;2021, №16-
dc.subjectinterpretationuk_UA
dc.subjectinterpretive activityuk_UA
dc.subjectinterpretation taskuk_UA
dc.subjectprimary school ageuk_UA
dc.titleВивчення особливостей інтерпретаційної діяльності у молодшому шкільному віціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко_Сурякова_матеріали 2021.pdf585,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.