Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5870
Название: Соціальне підприємництво як інструмент для досягнення цілей сталого розвитку
Авторы: Ільченко, В. М.
Ключевые слова: соціальний бізнес
цілі сталого розвитку
інновації
інвестиції
конкурентоспроможність
Дата публикации: 9-окт-2023
Библиографическое описание: Ільченко, В. М. (2023). Соціальне підприємництво як інструмент для досягнення цілей сталого розвитку. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 21(3(52), 117–129.
Серия/номер: Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління;2023, Том 21. Вип. 3 (52)
Аннотация: В дослідженні соціальне підприємництво позиціонується як інноваційної форми бізнесу, що здатна впроваджувати інновації, економічні й соціальні аспекти вирішення соціальних проблем, серед яких захист прав людини, підтримка незахи-щених верств суспільства, бідність, охорона довкілля, відновлення й збереження зе-мельних ресурсів, енергетична безпека, нерівномірний розподіл капіталу та ін. Від-сутність ресурсів у державному бюджеті та фінансування соціальної сфери за зали-шковим принципом спонукає громади та людей активізуватися та шукати іннова-ційні підходи до вирішення своїх проблем. Соціально орієнтований бізнес в змозі долучитися до вирішення екологічних, соціальних та економічних проблем, на які орієнтовані Цілі сталого розвитку. Реалізація політики соціальної відповідальної підприємств і бізнесу забезпечує конкурентоспроможність національної економіки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5870
ISSN: 2413-9998
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ільченко 33.pdf258,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.