Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5870
Назва: Соціальне підприємництво як інструмент для досягнення цілей сталого розвитку
Автори: Ільченко, В. М.
Ключові слова: соціальний бізнес
цілі сталого розвитку
інновації
інвестиції
конкурентоспроможність
Дата публікації: 9-жов-2023
Бібліографічний опис: Ільченко, В. М. (2023). Соціальне підприємництво як інструмент для досягнення цілей сталого розвитку. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 21(3(52), 117–129.
Серія/номер: Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління;2023, Том 21. Вип. 3 (52)
Короткий огляд (реферат): В дослідженні соціальне підприємництво позиціонується як інноваційної форми бізнесу, що здатна впроваджувати інновації, економічні й соціальні аспекти вирішення соціальних проблем, серед яких захист прав людини, підтримка незахи-щених верств суспільства, бідність, охорона довкілля, відновлення й збереження зе-мельних ресурсів, енергетична безпека, нерівномірний розподіл капіталу та ін. Від-сутність ресурсів у державному бюджеті та фінансування соціальної сфери за зали-шковим принципом спонукає громади та людей активізуватися та шукати іннова-ційні підходи до вирішення своїх проблем. Соціально орієнтований бізнес в змозі долучитися до вирішення екологічних, соціальних та економічних проблем, на які орієнтовані Цілі сталого розвитку. Реалізація політики соціальної відповідальної підприємств і бізнесу забезпечує конкурентоспроможність національної економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5870
ISSN: 2413-9998
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко 33.pdf258,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.