Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5870
Title: Соціальне підприємництво як інструмент для досягнення цілей сталого розвитку
Authors: Ільченко, В. М.
Keywords: соціальний бізнес
цілі сталого розвитку
інновації
інвестиції
конкурентоспроможність
Issue Date: 9-Oct-2023
Citation: Ільченко, В. М. (2023). Соціальне підприємництво як інструмент для досягнення цілей сталого розвитку. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 21(3(52), 117–129.
Series/Report no.: Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління;2023, Том 21. Вип. 3 (52)
Abstract: В дослідженні соціальне підприємництво позиціонується як інноваційної форми бізнесу, що здатна впроваджувати інновації, економічні й соціальні аспекти вирішення соціальних проблем, серед яких захист прав людини, підтримка незахи-щених верств суспільства, бідність, охорона довкілля, відновлення й збереження зе-мельних ресурсів, енергетична безпека, нерівномірний розподіл капіталу та ін. Від-сутність ресурсів у державному бюджеті та фінансування соціальної сфери за зали-шковим принципом спонукає громади та людей активізуватися та шукати іннова-ційні підходи до вирішення своїх проблем. Соціально орієнтований бізнес в змозі долучитися до вирішення екологічних, соціальних та економічних проблем, на які орієнтовані Цілі сталого розвитку. Реалізація політики соціальної відповідальної підприємств і бізнесу забезпечує конкурентоспроможність національної економіки.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5870
ISSN: 2413-9998
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та економіки підприємства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ільченко 33.pdf258,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.