Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5760
Title: Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education
Authors: Pawłowski, Krzysztof
Keywords: вищий навчальний заклад
менеджмент в освіті
бренд вищого навчального закладу
акредитація вищого навчального закладу
Issue Date: 20-Sep-2023
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Pawłowski K. Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education. Економіка, №1, 2009.
Series/Report no.: Економіка;№1, 2009
Abstract: У статті президента Вищої школи бізнесу Національного університету Льюїса Кшиштофа Павловського розглянуто поняття бренду вищого навчального закладу, наведено приклади рейтингових систем вузів у Польщі, а також визначено роль акредитації та рейтингу для керівників вищих навчальних закладів. Описано польські міфи, які виникають під час суперечок щодо акредитації та рейтингової системи.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5760
ISSN: 2706-9079
Appears in Collections:2009/1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf326,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.