Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5760
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPawłowski, Krzysztof-
dc.date.accessioned2023-09-20T11:25:54Z-
dc.date.available2023-09-20T11:25:54Z-
dc.date.issued2023-09-20-
dc.identifier.citationPawłowski K. Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education. Економіка, №1, 2009.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5760-
dc.description.abstractУ статті президента Вищої школи бізнесу Національного університету Льюїса Кшиштофа Павловського розглянуто поняття бренду вищого навчального закладу, наведено приклади рейтингових систем вузів у Польщі, а також визначено роль акредитації та рейтингу для керівників вищих навчальних закладів. Описано польські міфи, які виникають під час суперечок щодо акредитації та рейтингової системи.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;№1, 2009-
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectменеджмент в освітіuk_UA
dc.subjectбренд вищого навчального закладуuk_UA
dc.subjectакредитація вищого навчального закладуuk_UA
dc.titleRankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2009/1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11.pdf326,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.