Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5760
Назва: Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education
Автори: Pawłowski, Krzysztof
Ключові слова: вищий навчальний заклад
менеджмент в освіті
бренд вищого навчального закладу
акредитація вищого навчального закладу
Дата публікації: 20-вер-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Pawłowski K. Rankings, accreditations and their influence on the brand of a higher education institution, on the example of polish tertiary education. Економіка, №1, 2009.
Серія/номер: Економіка;№1, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті президента Вищої школи бізнесу Національного університету Льюїса Кшиштофа Павловського розглянуто поняття бренду вищого навчального закладу, наведено приклади рейтингових систем вузів у Польщі, а також визначено роль акредитації та рейтингу для керівників вищих навчальних закладів. Описано польські міфи, які виникають під час суперечок щодо акредитації та рейтингової системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5760
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2009/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf326,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.