Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5658
Назва: Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг
Інші назви: Strategy for the development of global marketing of services
Автори: Хурдей, В.Д.
Даценко, В.В.
Ключові слова: стратегії розвитку
глобальний маркетинг послуг
тенденції глобального маркетингу послуг
цифрові маркетингові технології
Дата публікації: 29-сер-2023
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Хурдей В.Д. Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг / В.Д. Хурдей, В.В. Даценко // Вісник Хмельницького національного університету, 2021, № 6, Том 2. С. 216-219.
Серія/номер: Вісник Хмельницького національного університету;2021, № 6, Том 2
Короткий огляд (реферат): Глобалізація та посилення міжнародної конкуренції вимагають нових підходів до розвитку маркетингу послуг. Зростання глобальної економіки послуг, а також зростання обсягу експорту послуг Україною на міжнародний ринок підтверджують необхідність розробки стратегії розвитку глобального маркетингу послуг, чим визначається актуальність теми дослідження. Проаналізовано останні публікації українських та іноземних учених (С.Е. Сардак, С.В. Ковальчук, О.М. Ковінько, І.В. Лісовський, Л.О. Іванова, Б.Б. Семак, М.В. Трейтяк, Т.М. Циганкова, Brinker S., Enerson M., Mason R., Corbishley K.), які у своїх працях виділяють основні фактори, які впливають на формування основних трендів та розвиток глобального маркетингу послуг. Виявлено тренди глобального маркетингу послуг, елементи стратегії розвитку глобального маркетингу послуг, їх особливості та можливі заходи адаптації стратегії розвитку глобального маркетингу послуг у компаніях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5658
ISSN: 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Хурдей 2021.pdf333,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.