Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХурдей, В.Д.-
dc.contributor.authorДаценко, В.В.-
dc.date.accessioned2023-08-29T07:00:11Z-
dc.date.available2023-08-29T07:00:11Z-
dc.date.issued2023-08-29-
dc.identifier.citationХурдей В.Д. Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг / В.Д. Хурдей, В.В. Даценко // Вісник Хмельницького національного університету, 2021, № 6, Том 2. С. 216-219.uk_UA
dc.identifier.issn2307-5740-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5658-
dc.description.abstractГлобалізація та посилення міжнародної конкуренції вимагають нових підходів до розвитку маркетингу послуг. Зростання глобальної економіки послуг, а також зростання обсягу експорту послуг Україною на міжнародний ринок підтверджують необхідність розробки стратегії розвитку глобального маркетингу послуг, чим визначається актуальність теми дослідження. Проаналізовано останні публікації українських та іноземних учених (С.Е. Сардак, С.В. Ковальчук, О.М. Ковінько, І.В. Лісовський, Л.О. Іванова, Б.Б. Семак, М.В. Трейтяк, Т.М. Циганкова, Brinker S., Enerson M., Mason R., Corbishley K.), які у своїх працях виділяють основні фактори, які впливають на формування основних трендів та розвиток глобального маркетингу послуг. Виявлено тренди глобального маркетингу послуг, елементи стратегії розвитку глобального маркетингу послуг, їх особливості та можливі заходи адаптації стратегії розвитку глобального маркетингу послуг у компаніях.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Хмельницького національного університету;2021, № 6, Том 2-
dc.subjectстратегії розвиткуuk_UA
dc.subjectглобальний маркетинг послугuk_UA
dc.subjectтенденції глобального маркетингу послугuk_UA
dc.subjectцифрові маркетингові технологіїuk_UA
dc.titleСтратегія розвитку глобального маркетингу послугuk_UA
dc.title.alternativeStrategy for the development of global marketing of servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Хурдей 2021.pdf333,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.