Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5658
Title: Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг
Other Titles: Strategy for the development of global marketing of services
Authors: Хурдей, В.Д.
Даценко, В.В.
Keywords: стратегії розвитку
глобальний маркетинг послуг
тенденції глобального маркетингу послуг
цифрові маркетингові технології
Issue Date: 29-Aug-2023
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Хурдей В.Д. Стратегія розвитку глобального маркетингу послуг / В.Д. Хурдей, В.В. Даценко // Вісник Хмельницького національного університету, 2021, № 6, Том 2. С. 216-219.
Series/Report no.: Вісник Хмельницького національного університету;2021, № 6, Том 2
Abstract: Глобалізація та посилення міжнародної конкуренції вимагають нових підходів до розвитку маркетингу послуг. Зростання глобальної економіки послуг, а також зростання обсягу експорту послуг Україною на міжнародний ринок підтверджують необхідність розробки стратегії розвитку глобального маркетингу послуг, чим визначається актуальність теми дослідження. Проаналізовано останні публікації українських та іноземних учених (С.Е. Сардак, С.В. Ковальчук, О.М. Ковінько, І.В. Лісовський, Л.О. Іванова, Б.Б. Семак, М.В. Трейтяк, Т.М. Циганкова, Brinker S., Enerson M., Mason R., Corbishley K.), які у своїх працях виділяють основні фактори, які впливають на формування основних трендів та розвиток глобального маркетингу послуг. Виявлено тренди глобального маркетингу послуг, елементи стратегії розвитку глобального маркетингу послуг, їх особливості та можливі заходи адаптації стратегії розвитку глобального маркетингу послуг у компаніях.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5658
ISSN: 2307-5740
Appears in Collections:Кафедра маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Хурдей 2021.pdf333,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.