Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5403
Название: Українські superfoods: економічні, екологічні, психофізіологічні, гастрокультурні аспекти
Авторы: Лихолат, О.А.
Вишнікіна, О.В.
Матухно, О.С.
Ключевые слова: суперфуди
споживачі
збалансоване харчування
українські виробники
комунікаційні і маркетингові стратегії
Дата публикации: 29-мая-2023
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Лихолат О.А. Українські superfoods: економічні, екологічні, психофізіологічні, гастрокультурні аспекти / О.А. Лихолат, О.В. Вишнікіна, О.С. Матухно // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 128-133.
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Аннотация: Натепер попит на більш здорову та стійку їжу сприяє зростанню сегменту споживачів, які обирають збалансоване, здорове, екологічно чисте та безпечне харчування. Прогресуючий інтересу до здорових звичок створив ринок продукції, що зазвичай називають «superfoods». Проведений аналіз ринку суперфудів України, перспектив його розвитку та основних продуктів, що можуть бути запропоновані вітчизняному споживачу, дозволив визначити економічне, екологічне, психофізіологічне та гастрокультурне значення суперфудів. що можуть бути запропоновані українськими виробниками. Піклування про здоров'я і знання споживачів, що відіграють важливу роль у споживанні суперфудів, свідчать про важливість застосування комунікаційних і маркетингових стратегій для популяризації українських регіональних суперфудів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5403
ISSN: 2706-9079
Располагается в коллекциях:2023/1(81)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20.pdf385,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.