Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5395
Назва: Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризи
Автори: Омельчак, Г.В.
Ключові слова: механізм
комунікації
маркетингові комунікації
просування
ефективність
комплекс маркетингових комунікацій
Дата публікації: 29-тра-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Омельчак Г.В. Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризи / Г.В. Омельчак // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 77-83.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні складові маркетингових комунікацій, визначено основні напрямки використання та розвитку маркетингових комунікацій, зауважено на важливості використання комунікацій у сфері маркетингу для підвищення ефективності функціонування підприємств. Доведено, що в умовах кризи в якій функціонує Україна важливим є використання механізму маркетингових комунікацій як одного з базових елементів підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства та стабілізації ефективності функціонування. Висвітлені основні аспекти комплексу та механізму маркетингових комунікацій, які безпосередньо впливають на прийняття рішення для вибору маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано механізм застосування маркетингових комунікацій з урахування кризових умов з якими стикнулася та в яких функціонує держава.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5395
ISSN: 2706-9079
Розташовується у зібраннях:2023/1(81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf415,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.