Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5395
Title: Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризи
Authors: Омельчак, Г.В.
Keywords: механізм
комунікації
маркетингові комунікації
просування
ефективність
комплекс маркетингових комунікацій
Issue Date: 29-May-2023
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Омельчак Г.В. Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризи / Г.В. Омельчак // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 77-83.
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Abstract: В статті розглянуто основні складові маркетингових комунікацій, визначено основні напрямки використання та розвитку маркетингових комунікацій, зауважено на важливості використання комунікацій у сфері маркетингу для підвищення ефективності функціонування підприємств. Доведено, що в умовах кризи в якій функціонує Україна важливим є використання механізму маркетингових комунікацій як одного з базових елементів підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства та стабілізації ефективності функціонування. Висвітлені основні аспекти комплексу та механізму маркетингових комунікацій, які безпосередньо впливають на прийняття рішення для вибору маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано механізм застосування маркетингових комунікацій з урахування кризових умов з якими стикнулася та в яких функціонує держава.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5395
ISSN: 2706-9079
Appears in Collections:2023/1(81)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf415,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.