Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5394
Название: Сучасні особливості просування товарів підприємствами харчової промисловості
Авторы: Кубашевський, О.Є.
Ключевые слова: канал просування
ефективність
економічний розвиток
Інтернет-реклама
Інтернет-маркетинг
харчова промисловість
просування товарів
Дата публикации: 29-мая-2023
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Кубашевський О.Є. Сучасні особливості просування товарів підприємствами харчової промисловості / О.Є. Кубашевський // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 70-76.
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню особливостей онлайн-каналів просування товарів на сучасному етапі економічного розвитку підприємств харчової промисловості. У роботі визначено, що підприємствам слід розглядати інструменти Інтернет-маркетингу як доповнення до традиційних механізмів комунікації з клієнтами. Саме тому, перш за все, їм необхідно обрати лише ті інструменти, які дозволять інтегрувати онлайн і оффлайн-взаємодію з клієнтами, поліпшити бізнес-процеси, підвищити рівень зручності і сервісу для таких клієнтів. Серед рекомендованих інструментів було виділено наступні: сайт компанії, пошукове просування, канал YouTube, e-mail розсилка, мобільні додатки та соціальні мережі (SMM), які є найпопулярнішим методом просування товарів у 21 столітті. Оскільки на сьогоднішній день особливим попитом користуються онлайн-канали просування (тобто інтернет-маркетинг), було розглянуто їх перші витоки, які прийшли до нас з США та стрімко розвиваються по всьому світу. Стаття також приводить дані опитування, яке було проведено в Україні у 2022 році, що показує, що більшість українців регулярно користуються Інтернетом, особливо міське населення та люди віком від 18 до 49 років. Також було встановлено, що зростання впевненості споживачів у системі онлайн-покупок приводить до збільшення онлайн-торгівлі та застосування онлайн-каналів просування, що набирають популярності на тлі інформаційних технологій. Було розглянуто питання щодо ефективності застосування онлайн-каналів у різних галузях, адже товари/послуги тощо відрізняються у кожній з них. З’ясовано, що знання особливостей кожного з каналів дає можливість підприємству підвищити свою впізнаваність та покращити імідж компанії на ринку. Обґрунтовано, що ефективне користування каналами з метою просування товарів підприємствами харчової промисловості суттєво зміцнює позиції підприємства на внутрішньому та міжнародному ринках, а також значно покращує фінансово-господарський стан підприємства. Розглянуто основні онлайн-канали просування товарів на споживчому ринку, та розглянуто їх на предмет особливостей, що значно покращить процес формування міцної маркетингової стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5394
ISSN: 2706-9079
Располагается в коллекциях:2023/1(81)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11.pdf394,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.