Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКубашевський, О.Є.-
dc.date.accessioned2023-05-29T07:38:23Z-
dc.date.available2023-05-29T07:38:23Z-
dc.date.issued2023-05-29-
dc.identifier.citationКубашевський О.Є. Сучасні особливості просування товарів підприємствами харчової промисловості / О.Є. Кубашевський // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 70-76.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5394-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей онлайн-каналів просування товарів на сучасному етапі економічного розвитку підприємств харчової промисловості. У роботі визначено, що підприємствам слід розглядати інструменти Інтернет-маркетингу як доповнення до традиційних механізмів комунікації з клієнтами. Саме тому, перш за все, їм необхідно обрати лише ті інструменти, які дозволять інтегрувати онлайн і оффлайн-взаємодію з клієнтами, поліпшити бізнес-процеси, підвищити рівень зручності і сервісу для таких клієнтів. Серед рекомендованих інструментів було виділено наступні: сайт компанії, пошукове просування, канал YouTube, e-mail розсилка, мобільні додатки та соціальні мережі (SMM), які є найпопулярнішим методом просування товарів у 21 столітті. Оскільки на сьогоднішній день особливим попитом користуються онлайн-канали просування (тобто інтернет-маркетинг), було розглянуто їх перші витоки, які прийшли до нас з США та стрімко розвиваються по всьому світу. Стаття також приводить дані опитування, яке було проведено в Україні у 2022 році, що показує, що більшість українців регулярно користуються Інтернетом, особливо міське населення та люди віком від 18 до 49 років. Також було встановлено, що зростання впевненості споживачів у системі онлайн-покупок приводить до збільшення онлайн-торгівлі та застосування онлайн-каналів просування, що набирають популярності на тлі інформаційних технологій. Було розглянуто питання щодо ефективності застосування онлайн-каналів у різних галузях, адже товари/послуги тощо відрізняються у кожній з них. З’ясовано, що знання особливостей кожного з каналів дає можливість підприємству підвищити свою впізнаваність та покращити імідж компанії на ринку. Обґрунтовано, що ефективне користування каналами з метою просування товарів підприємствами харчової промисловості суттєво зміцнює позиції підприємства на внутрішньому та міжнародному ринках, а також значно покращує фінансово-господарський стан підприємства. Розглянуто основні онлайн-канали просування товарів на споживчому ринку, та розглянуто їх на предмет особливостей, що значно покращить процес формування міцної маркетингової стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023-
dc.subjectканал просуванняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.subjectІнтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectхарчова промисловістьuk_UA
dc.subjectпросування товарівuk_UA
dc.titleСучасні особливості просування товарів підприємствами харчової промисловостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023/1(81)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf394,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.