Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4734
Название: Сучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах
Другие названия: CURRENT TRENDS OF THE DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL E-COMMERCE IN SOCIAL NETWORKS
Авторы: Разінькова, М. Ю.
Трудова, М.Є.
Куземко, К.Ю.
Razinkova, M.
Trudova, M.
Kuzemko, K.
Ключевые слова: цифровізація
глобалізація
міжнародна електронна торгівля
соціальні мережі
інтернет-користувачі
світовий ринок
digitalization
globalization
international e-commerce
social networks
Internet users
world market
Дата публикации: 27-апр-2022
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Разінькова М. Ю. Сучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах / М. Ю. Разінькова, М. Є. Трудова, К. Ю. Куземко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - №1 (77). - С. 20 – 27
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2022. - №1 (77)
Аннотация: У статті досліджено тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах. Виявлено фактори, що впливають на ринок міжнародної електронної торгівлі як складової частини ринкової інфраструктури. Систематизовано різні наукові точки зору щодо трактування категорії «міжнародна електронна торгівля». Встановлено, що розширення Всесвітньої павутини зробило міжнародну електронну торгівлю доступною для всіх. Виявлено, що купівля товарів та послуг онлайн стала звичайною практикою для багатьох людей по всьому світі. Досліджено динаміку росту кількості глобального цифрового населення у світі. Проаналізовано кількість активних користувачів інтернет-мережі. Представлено рейтинг десяти найбільших країн та ринків електронної торгівлі у світі. Надано трактування сутності поняття «міжнародна електронна торгівля в соціальних мережах». Наведено динаміку кількості активних користувачів соціальних мереж у світі. Представлено рейтинг за активністю користувачів соціальними мережами. Визначено основні способи ведення електронного бізнесу через соціальні мережі. Окреслено основні переваги міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4734
ISSN: 2521-666X (print)
2706-9079 (online)
Располагается в коллекциях:2022/1(77)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5 Разінькова М.Ю..pdfелектронне видання735,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.