Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРазінькова, М. Ю.-
dc.contributor.authorТрудова, М.Є.-
dc.contributor.authorКуземко, К.Ю.-
dc.contributor.authorRazinkova, M.-
dc.contributor.authorTrudova, M.-
dc.contributor.authorKuzemko, K.-
dc.date.accessioned2022-04-27T09:56:54Z-
dc.date.available2022-04-27T09:56:54Z-
dc.date.issued2022-04-27-
dc.identifier.citationРазінькова М. Ю. Сучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах / М. Ю. Разінькова, М. Є. Трудова, К. Ю. Куземко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - №1 (77). - С. 20 – 27uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X (print)-
dc.identifier.issn2706-9079 (online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4734-
dc.description.abstractУ статті досліджено тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах. Виявлено фактори, що впливають на ринок міжнародної електронної торгівлі як складової частини ринкової інфраструктури. Систематизовано різні наукові точки зору щодо трактування категорії «міжнародна електронна торгівля». Встановлено, що розширення Всесвітньої павутини зробило міжнародну електронну торгівлю доступною для всіх. Виявлено, що купівля товарів та послуг онлайн стала звичайною практикою для багатьох людей по всьому світі. Досліджено динаміку росту кількості глобального цифрового населення у світі. Проаналізовано кількість активних користувачів інтернет-мережі. Представлено рейтинг десяти найбільших країн та ринків електронної торгівлі у світі. Надано трактування сутності поняття «міжнародна електронна торгівля в соціальних мережах». Наведено динаміку кількості активних користувачів соціальних мереж у світі. Представлено рейтинг за активністю користувачів соціальними мережами. Визначено основні способи ведення електронного бізнесу через соціальні мережі. Окреслено основні переваги міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережахuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2022. - №1 (77)-
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectміжнародна електронна торгівляuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінтернет-користувачіuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectinternational e-commerceuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectInternet usersuk_UA
dc.subjectworld marketuk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeCURRENT TRENDS OF THE DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL E-COMMERCE IN SOCIAL NETWORKSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022/1(77)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 Разінькова М.Ю..pdfелектронне видання735,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.