Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4734
Назва: Сучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах
Інші назви: CURRENT TRENDS OF THE DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL E-COMMERCE IN SOCIAL NETWORKS
Автори: Разінькова, М. Ю.
Трудова, М.Є.
Куземко, К.Ю.
Razinkova, M.
Trudova, M.
Kuzemko, K.
Ключові слова: цифровізація
глобалізація
міжнародна електронна торгівля
соціальні мережі
інтернет-користувачі
світовий ринок
digitalization
globalization
international e-commerce
social networks
Internet users
world market
Дата публікації: 27-кві-2022
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Разінькова М. Ю. Сучасні тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах / М. Ю. Разінькова, М. Є. Трудова, К. Ю. Куземко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - №1 (77). - С. 20 – 27
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2022. - №1 (77)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено тенденції розвитку міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах. Виявлено фактори, що впливають на ринок міжнародної електронної торгівлі як складової частини ринкової інфраструктури. Систематизовано різні наукові точки зору щодо трактування категорії «міжнародна електронна торгівля». Встановлено, що розширення Всесвітньої павутини зробило міжнародну електронну торгівлю доступною для всіх. Виявлено, що купівля товарів та послуг онлайн стала звичайною практикою для багатьох людей по всьому світі. Досліджено динаміку росту кількості глобального цифрового населення у світі. Проаналізовано кількість активних користувачів інтернет-мережі. Представлено рейтинг десяти найбільших країн та ринків електронної торгівлі у світі. Надано трактування сутності поняття «міжнародна електронна торгівля в соціальних мережах». Наведено динаміку кількості активних користувачів соціальних мереж у світі. Представлено рейтинг за активністю користувачів соціальними мережами. Визначено основні способи ведення електронного бізнесу через соціальні мережі. Окреслено основні переваги міжнародної електронної торгівлі в соціальних мережах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4734
ISSN: 2521-666X (print)
2706-9079 (online)
Розташовується у зібраннях:2022/1(77)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 Разінькова М.Ю..pdfелектронне видання735,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.