Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4247
Название: Позашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізації
Другие названия: Extracurricular education as an object of municipal governance in the conditions of decentalization
Авторы: Шабаєва, Л. М.
Shabayeva, L. M.
Ключевые слова: муніципальне управління
позашкільна освіта
управління освітою
стратегічне управління
municipal management
out-of-school education
education management
strategic management
Дата публикации: 2-фев-2021
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Шабаєва Л. М. Позашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізації / Л. М. Шабаєва // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020 . - № 4 (27). – С. 114 – 118
Серия/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2020 . - № 4 (27)
Аннотация: Розглянуто проблему розвитку позашкільної освіти та її управлінські аспекти. Виділено основні характеристики позашкільної освіти як підсистеми освітньої галузі та об’єкта управління. Сформульовано визначення муніципального управління позашкільною освітою та виокремлені його найбільш суттєві характеристики. Визначені основні чинники зростання значущості позашкільної освіти в умовах інформатизації та медіатизації освіти й зростання вільного часу дітей і молоді. Обґрунтовано необхідність стратегізації управління позашкільною освітою на муніципальному рівні та описані основні риси стратегічного управління нею. Об’єктність позашкільної освіти для місцевого самоврядування визначається тим, що це послідовний процес формування системи цінностей та адаптації особистості учня до сучасних умов життя, заснований на вільній формі самореалізації, що відповідає індивідуальним потребам, здібностям та потенціалу дитини, інтелектуальній чи фізичній підготовці. Позашкільну освіту як об’єкт муніципального управління слід розуміти як цілеспрямований процес пізнавального та ціннісного розвитку підростаючого покоління територіальної громади в часових рамках та в межах принципу вільної самореалізації, спрямованої на соціалізацію та адаптацію до практичних умов життя, що узгоджується з індивідуальними потребами та саморозвитком особистих здібностей. Організація координаційної діяльності на муніципальному рівні визначає ефективність упровадження інноваційних процесів у позашкільній освіті та зростання її значення в освітній системі. На сучасному етапі розвитку актуальною є також проблема діяльності органів місцевого управління освітою та системи позашкільної освіти як суб’єктів ринкових відносин і виробників освітніх послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4247
ISSN: 2310-9653
Располагается в коллекциях:2020/ №4(27)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20 Л. М. Шабаєва.pdfелектронне видання369,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.