Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4247
Title: | Позашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізації |
Other Titles: | Extracurricular education as an object of municipal governance in the conditions of decentalization |
Authors: | Шабаєва, Л. М. Shabayeva, L. M. |
Keywords: | муніципальне управління позашкільна освіта управління освітою стратегічне управління municipal management out-of-school education education management strategic management |
Issue Date: | 2-Feb-2021 |
Publisher: | Університет митної справи та фінансів |
Citation: | Шабаєва Л. М. Позашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізації / Л. М. Шабаєва // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020 . - № 4 (27). – С. 114 – 118 |
Series/Report no.: | Публічне управління та митне адміністрування;2020 . - № 4 (27) |
Abstract: | Розглянуто проблему розвитку позашкільної освіти та її управлінські аспекти. Виділено основні характеристики позашкільної освіти як підсистеми освітньої галузі та об’єкта управління. Сформульовано визначення муніципального управління позашкільною освітою та виокремлені його найбільш суттєві характеристики. Визначені основні чинники зростання значущості позашкільної освіти в умовах інформатизації та медіатизації освіти й зростання вільного часу дітей і молоді. Обґрунтовано необхідність стратегізації управління позашкільною освітою на муніципальному рівні та описані основні риси стратегічного управління нею. Об’єктність позашкільної освіти для місцевого самоврядування визначається тим, що це послідовний процес формування системи цінностей та адаптації особистості учня до сучасних умов життя, заснований на вільній формі самореалізації, що відповідає індивідуальним потребам, здібностям та потенціалу дитини, інтелектуальній чи фізичній підготовці. Позашкільну освіту як об’єкт муніципального управління слід розуміти як цілеспрямований процес пізнавального та ціннісного розвитку підростаючого покоління територіальної громади в часових рамках та в межах принципу вільної самореалізації, спрямованої на соціалізацію та адаптацію до практичних умов життя, що узгоджується з індивідуальними потребами та саморозвитком особистих здібностей. Організація координаційної діяльності на муніципальному рівні визначає ефективність упровадження інноваційних процесів у позашкільній освіті та зростання її значення в освітній системі. На сучасному етапі розвитку актуальною є також проблема діяльності органів місцевого управління освітою та системи позашкільної освіти як суб’єктів ринкових відносин і виробників освітніх послуг. |
URI: | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4247 |
ISSN: | 2310-9653 |
Appears in Collections: | 2020/ №4(27) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
20 Л. М. Шабаєва.pdf | електронне видання | 369,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.