Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШабаєва, Л. М.-
dc.contributor.authorShabayeva, L. M.-
dc.date.accessioned2021-02-02T09:30:20Z-
dc.date.available2021-02-02T09:30:20Z-
dc.date.issued2021-02-02-
dc.identifier.citationШабаєва Л. М. Позашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізації / Л. М. Шабаєва // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020 . - № 4 (27). – С. 114 – 118uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4247-
dc.description.abstractРозглянуто проблему розвитку позашкільної освіти та її управлінські аспекти. Виділено основні характеристики позашкільної освіти як підсистеми освітньої галузі та об’єкта управління. Сформульовано визначення муніципального управління позашкільною освітою та виокремлені його найбільш суттєві характеристики. Визначені основні чинники зростання значущості позашкільної освіти в умовах інформатизації та медіатизації освіти й зростання вільного часу дітей і молоді. Обґрунтовано необхідність стратегізації управління позашкільною освітою на муніципальному рівні та описані основні риси стратегічного управління нею. Об’єктність позашкільної освіти для місцевого самоврядування визначається тим, що це послідовний процес формування системи цінностей та адаптації особистості учня до сучасних умов життя, заснований на вільній формі самореалізації, що відповідає індивідуальним потребам, здібностям та потенціалу дитини, інтелектуальній чи фізичній підготовці. Позашкільну освіту як об’єкт муніципального управління слід розуміти як цілеспрямований процес пізнавального та ціннісного розвитку підростаючого покоління територіальної громади в часових рамках та в межах принципу вільної самореалізації, спрямованої на соціалізацію та адаптацію до практичних умов життя, що узгоджується з індивідуальними потребами та саморозвитком особистих здібностей. Організація координаційної діяльності на муніципальному рівні визначає ефективність упровадження інноваційних процесів у позашкільній освіті та зростання її значення в освітній системі. На сучасному етапі розвитку актуальною є також проблема діяльності органів місцевого управління освітою та системи позашкільної освіти як суб’єктів ринкових відносин і виробників освітніх послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2020 . - № 4 (27)-
dc.subjectмуніципальне управлінняuk_UA
dc.subjectпозашкільна освітаuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectmunicipal managementuk_UA
dc.subjectout-of-school educationuk_UA
dc.subjecteducation managementuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.titleПозашкільна освіта як об’єкт муніципального управління в умовах децентралізаціїuk_UA
dc.title.alternativeExtracurricular education as an object of municipal governance in the conditions of decentalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/ №4(27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20 Л. М. Шабаєва.pdfелектронне видання369,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.