Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3949
Название: Теоретичні підходи до формування моделей копетентностей у системі управління людськими ресурсами підприємства
Другие названия: LipychTheoretical approaches to the competency models formation in the human resource management system
Авторы: Ліпич, Л. Г.
Хілуха, О. А.
Кушнір, М. А.
Lipych, L.
Khilukha, O.
Kushnir, M.
Ключевые слова: класифікація компетентностей
управління людськими ресурсами
моделі компетентностей
універсальний підхід
комплексний підхід
процесний підхід
результуючий підхід
дослідницький підхід
ситуативні чинники
competency classification
human resources management
competency models
universal approach
complex approach
process approach
result approach
research approach
situational factors
Дата публикации: 12-авг-2020
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Ліпич Л. Г. Теоретичні підходи до формування моделей компетентностей у системі управління людськими ресурсами підприємства / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А.Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 78 - 82
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67)
Аннотация: Компетентнісний підхід є одним із сучасних інструментів у системі управління людськими ресурсами. Компетентним є співробітник, якому притаманні відповідні особистісні характеристики, здібності, знання, навички, досвід. Він мотивований працювати добре, бачить кінцевий результат і готовий витрачати свою енергію на його досягнення. У статті розглянуто існуючі підходи до формування моделей компетентностей. Обґрунтовано, що запропонований комплексний (контекстуаль- ний) підхід найбільш точно відображає сутність компетентностей, оскільки передбачає, що компетентності – це ідіосинкратичні ситуативні конструкції. Визначення компетентностей та причини, чому когось уважають компетентним у певній сфері, пов’язане із соціальним контекстом, в якому компетентності активізуються та розвиваються з часом. Комплексний підхід передбачає визначення чинників, що впливають на необхідні компетентності. Доведено, що моделі компетентностей повинні містити не тільки компоненти, а й ситуаційні змінні та результуючі критерії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3949
ISSN: 2521-666X
2706-9079(Online)
Располагается в коллекциях:2020/1(67)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12 Ліпич Л.Г..pdfелектронне видання374,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.