Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3949
Назва: | Теоретичні підходи до формування моделей копетентностей у системі управління людськими ресурсами підприємства |
Інші назви: | LipychTheoretical approaches to the competency models formation in the human resource management system |
Автори: | Ліпич, Л. Г. Хілуха, О. А. Кушнір, М. А. Lipych, L. Khilukha, O. Kushnir, M. |
Ключові слова: | класифікація компетентностей управління людськими ресурсами моделі компетентностей універсальний підхід комплексний підхід процесний підхід результуючий підхід дослідницький підхід ситуативні чинники competency classification human resources management competency models universal approach complex approach process approach result approach research approach situational factors |
Дата публікації: | 12-сер-2020 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Ліпич Л. Г. Теоретичні підходи до формування моделей компетентностей у системі управління людськими ресурсами підприємства / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А.Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 78 - 82 |
Серія/номер: | Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67) |
Короткий огляд (реферат): | Компетентнісний підхід є одним із сучасних інструментів у системі управління людськими ресурсами. Компетентним є співробітник, якому притаманні відповідні особистісні характеристики, здібності, знання, навички, досвід. Він мотивований працювати добре, бачить кінцевий результат і готовий витрачати свою енергію на його досягнення. У статті розглянуто існуючі підходи до формування моделей компетентностей. Обґрунтовано, що запропонований комплексний (контекстуаль- ний) підхід найбільш точно відображає сутність компетентностей, оскільки передбачає, що компетентності – це ідіосинкратичні ситуативні конструкції. Визначення компетентностей та причини, чому когось уважають компетентним у певній сфері, пов’язане із соціальним контекстом, в якому компетентності активізуються та розвиваються з часом. Комплексний підхід передбачає визначення чинників, що впливають на необхідні компетентності. Доведено, що моделі компетентностей повинні містити не тільки компоненти, а й ситуаційні змінні та результуючі критерії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3949 |
ISSN: | 2521-666X 2706-9079(Online) |
Розташовується у зібраннях: | 2020/1(67) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12 Ліпич Л.Г..pdf | електронне видання | 374,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.