Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3949
Title: Теоретичні підходи до формування моделей копетентностей у системі управління людськими ресурсами підприємства
Other Titles: LipychTheoretical approaches to the competency models formation in the human resource management system
Authors: Ліпич, Л. Г.
Хілуха, О. А.
Кушнір, М. А.
Lipych, L.
Khilukha, O.
Kushnir, M.
Keywords: класифікація компетентностей
управління людськими ресурсами
моделі компетентностей
універсальний підхід
комплексний підхід
процесний підхід
результуючий підхід
дослідницький підхід
ситуативні чинники
competency classification
human resources management
competency models
universal approach
complex approach
process approach
result approach
research approach
situational factors
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Ліпич Л. Г. Теоретичні підходи до формування моделей компетентностей у системі управління людськими ресурсами підприємства / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А.Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 78 - 82
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67)
Abstract: Компетентнісний підхід є одним із сучасних інструментів у системі управління людськими ресурсами. Компетентним є співробітник, якому притаманні відповідні особистісні характеристики, здібності, знання, навички, досвід. Він мотивований працювати добре, бачить кінцевий результат і готовий витрачати свою енергію на його досягнення. У статті розглянуто існуючі підходи до формування моделей компетентностей. Обґрунтовано, що запропонований комплексний (контекстуаль- ний) підхід найбільш точно відображає сутність компетентностей, оскільки передбачає, що компетентності – це ідіосинкратичні ситуативні конструкції. Визначення компетентностей та причини, чому когось уважають компетентним у певній сфері, пов’язане із соціальним контекстом, в якому компетентності активізуються та розвиваються з часом. Комплексний підхід передбачає визначення чинників, що впливають на необхідні компетентності. Доведено, що моделі компетентностей повинні містити не тільки компоненти, а й ситуаційні змінні та результуючі критерії.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3949
ISSN: 2521-666X
2706-9079(Online)
Appears in Collections:2020/1(67)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12 Ліпич Л.Г..pdfелектронне видання374,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.